Airflow er en effektiv måte å rengjøre tennene på

Tennene renses ved hjelp av en saltvannsløsning tilsatt smaksstoff sprayes på tennenes overflate. Ved hjelp av denne teknikken fjernes effektivt overfladisk misfarging på en skånsom måte. Det overfladiske belegget på tennene kan komme fra maten du spiser samt kaffe, te, vin eller tobakk. Airflow fungerer på en måte som en slags høytrykksspyling av tennene – når overflaten renses vil dermed tennene se hvitere ut. Med Airflow vil tennene raskt få et sunnere utseende, helt uten bruk av kjemikalier!

Det er vanligvis ingen ubehagelige eller smertefulle opplevelser forbundet med Airflow. Noen personer kan imidlertid oppleve en midlertidig følsomhet i tennene etter behandlingen, spesielt hvis tannemaljen er svekket eller det er eksponert tannhals. Det er derfor viktig å informere tannlegen din dersom du har spesiell følsomhet eller smerte i tennene dine før behandlingen.

Mange ønsker en behandling med Airflow før tannbleking. Ved å nylig ha gjennomgått en rens får du et rent utgangspunkt som gir et godt grunnlag for et optimalt og langvarig resultat.

Fordeler ved Airflow

• Gjerne ekstra fluorskylling eller-tabletter daglig.
  • Grundig og skånsom rensing av tennene.
  • Mulighet til å nå vanskelig tilgjengelige områder i munnen.
  • Redusert risiko for tannskader og følsomhet.
  • Rask og enkel prosedyre som tar bare noen få minutter.
  • Forbedret utseende og følelse av tennene umiddelbart etter behandlingen.
  • Populær tannbehandling for personer med misfarging eller plakk på tennene.
  • En god løsning for å opprettholde en god munnhygiene og forhindre tannproblemer som tannstein, gingivitt og tannkjøttsykdom.
  • Trygg og effektiv tannbehandling.

Ønsker du å booke tid for en puss og rens med Airflow hos tannpleier

Kan du ringe oss på tlf. 24 10 12 70 enkelt finne tid i vår timebok online.